Have yourself a merry little chrsitmas

Är det bara jag eller är julen det bästa som finns?
Jag kan liksom inte få nog av allt krimskrams, julmust, pepparkakor och tomtar!

merry_christmas002.jpg Merry Christmas image by vlad_567

Jag vill bo i ett vinterland med massa julnissar och polkagrisar!

Iår kommer vi att vara på landet i Värmland...and I love it!
Sist hade vi massa snö och massa mys! Det blir jag, mamma, peter, zandra, robin, marcus, mormor & morfar!
As one big "happy" family
Det är alltid nåt litet tjaffs på jul, men i år ska jag verkligen vara en ängel!

Massa mysjulpussar till Er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar också julen...skulle byta ut Morris mot tomtefar på en sekund.

2009-12-03 @ 20:29:40
Postat av: linn

Ha ha, lätt!!! we love u tomtefar

2009-12-04 @ 07:18:44
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0