Massa härliga dagar!

Åh, jag har haft så himla kul de sista dagarna - känns som att jag svävar på moln!
Under julen hade vi så mys och kul! Det var massa snö och massa fina julklappar.

Jag fick:
Tatuering
iPod
Rosa hörlurar till iPoden
En servis
Böcker
Smycken
Resan :)
Tekokare
Twilight-filmen
Hårfön
Filt
Raggsockar

Massa fint!

Igår kom Andrew hem så jag, Martin, Clara, Andrew, Robin, Olle & John käkade på Korfu och drack massa vin, eller iaf jag och Andrew!
Sedan drog vi alla in till stan utom Clara och gick på pubar och hade superkul....
Imorse var inte lika kul dock...Jag, Andrew, Robin och Martin åkte runt och käkade och jag agerade chaufför :)

Ikväll ska vi dra och lyssna på Martins pappa som ska spela i Gamla stan... Jag och a bunch of guys....i like ;)



PUSSSSSSSSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0