ojojoj

Jag sitter och kollar på bilder på bodyfitness och bodybuliding-tjejer!
Vi har några här från gymmet som kommer att tävla nu på söndag....jag vet inte riktigt vad jag ska säga...


(bild lånad)

Skulle jag se vilken "Normal" tjej som helst stå sådär så skulle jag reagerat...men nu när jag kollar på denna så är jag liksom likgiltigt.
När de är såhär muskuelösa så avsexualiserar dom sig sjsälva liksom....
Eller ni kanske blir turned on??

btw, Kate Ryan ska tydligen spela på MP på lördag....

Kommentarer
Postat av: MUUU

Men vadå Linn, de där är ju du nästa!

Om ett år skulle ju du stå i klackar o rosa string! =D

2009-12-08 @ 13:02:04
Postat av: linn

Ha ha ha!!

Det är bara en Satstjej som svarar på ett sånt här inlägg! Love you

2009-12-09 @ 18:02:39
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0