Sats Inspirationsdag!

Den 6 februari kommer Sats ha sin inspirationsdag och jag är supertaggad!
Förra året hade vi så sjukt kul & det blir favvo i repris tror jag :)

Nu har dom en blogg där vi får följa deras planering men de säger inte vart den kommer att hållas...däremot så finns det en bild som en ledtråd var den ska hållas...:

Ledtråd!

Jag kan inte komma på det....kan Du? Hihi

Jag har precis beställt en paljettkavaj, svarta byxor och en långklänning ifrån H&M...Jag har slut på kläder hemma :/

Nästa vecka har vi Julfest á la Sats hemma hos Tessi så då kanske det blir paljettkavajen, den är mörkblå...lite skojigare än svart :)


PUSSS

Kommentarer
Postat av: steffi

Åh, spännande!!:P



Jag ska röntga lungorna för att jag har hostat så länge.. typ två månader. Så då vill min läkare att vi kollar upp det. :)



PUSS!!

2009-12-03 @ 10:00:18
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej vännen, vad kul!

Jag har inte kvar ditt nummer, eftersom jag plurrade luren hos M.....

När ska ni träffa Sten o skriva de sista??

Vi ska dit på Onsdag, Jäääääje!

KRAMIZ

2009-12-03 @ 10:39:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0