SISTA DAGEN!

Fucking finally! Idag är sista dagen jag jobbar, sen är det semester i 1 vecka. Det kommer att gå overkligt fort. Optimisten har talat liksom!
På tisdag bär det av till värmland och sedan vidare till Robins land för att fira med hans föräldrar. Myspys!

Jag komer förövrigt på att jag inte köpt julisar till alla än! Plus att jag måste baka och julstäda för att mamma och Peter kommer på julfika på söndag och sen drar vi och bowlar!
Sist vi bowlade så utklassades jag och Robin av gamlingarna!

Igår var jag på intervju hos en famolj som vill ha en barnflicka på deltid. Det var mys, en liten tjej på 11 månader som visste vad hon ville & hette Smulan - I juss love motsägelsefulla things :)


Igår så somnade jag förövrigt som en stock. Hann kanppt säga god natt till Robin innan jag totaldäckade i sängen.
Jag öppnade igår, jobbade till kl 15:00, sen så körde jag biceps&triceps i repan - cochad av maria. Direkt på intervjun, hem lagade mat, fick för mig att åka på Marias danspass, hem igen och bara dog i sängen.
Zzzz, när klockan ringde så trodde jag bara inte att det var sant! Menmen!

Idag efter jag slutat kl 11:00 blir det SatsCorePulse & sen dirr hem!

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Don´t leave me in "repan" !!!!!!!!!!!!! =(

2009-12-22 @ 07:52:16
Postat av: linn

Sorry stumpan, but i have to so i can survive ;P

2009-12-30 @ 11:53:15
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0