Torsdag 10 decmeber

Ojoj, redan slutet på veckan men jag ska ju jobba helg så jag har ingen helgkänsla :( Snyft!

Igårkväll kände jag mig dålig men inget jämfört med i morse, kände mig som en klubbad säl när klockan ringde 06:00. Men det vara bara stiga upp eftersom jag öpnnade. Varför ska jag bli sjuk nuuuu! :(

Idag kl 16:00 skriver jag och Robin på de sista papprena på Vår lägenhet. Då får vi veta inflyttsdatumet också. Jag längtar så jag dör. Iofs är det blandade känslor eftersom jag behöver mer jobb men allting ordnar sig (keep telling yourself that)

På lördag är det SATS JULFEST! Ska bli sååå kul! Vi ska hem till Therese och ha knytis. Jag ska göra julgodis och ta med sillsallad. Igår pratade vi om vad vi ska ha på oss och jag tror jag ska ha:
Klänningen nedan, en svart kort tröja med nitar och pricka strumpbyxor och så ett rött band i håret!




Jag bara Älskar TV4 Fakta!
Jag har börjat tittat på Livräddarna på Bondi Beach. Så jäkla bra! Kolla på det, framförallt om ni är sugna på ett gäng vältränade kroppar ;)



Snälla förkyldning fööörsvinn!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0