Vin vin vin

Känns som att det blivit jäkligt mycket vin nu de sista dagarna....
I måndags så var vi på den där puben o lyssnade på Martins pappa och drack öl...Robin, john , andrew o jag..
Igår så bjöd Zandra på middag och vin & det blev inte så mycket vin...eller?
ÄÄÄÄÄHH! Jag slutar iaf 2009 som jag vill, mer dans mindre hemmasittande! Mission completed!

Somnade 01:30 igår o upp i jävla ottan kl 06:00, det sööög men det vare värt!
Idag jobbar jag till kl 12:00 sen blir det att åka o hitta nåt att ha på sig på nyår, handla champagne.
Vi ska vara hos oss på nyår och vet inte vad vi ska äta men jag skiter i det...
Nån annan får lösa problemet! Bluööh!

men fööörst......hem å sova

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahh tack själv vännen!! De va KUL!!!

Vart hamnade ni sen?

KRAMAR

2009-12-30 @ 11:16:23
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0