Yeayy

Lördag & jag börjar känna mig bättre. Jag sitter på jobbet och mår 100 gånger bättre idag än igår.
Usch igår var hemsk! Jag blir så ledsen och känslig när jag har feber...stackars Robin.

I torsdags skrev vi på de sista papprena för lägenheten och nu är den Vår! Om allt går som det ska får vi flytta in den 19 mars :D Åååh jag längtar!!!

Jag vill ha:

EKTORP 3-sits soffa

EKBY HENSVIK/EKBY HENSVIK vägghylla

Det ska bli vitt vitt vitt i min nya lägenhet....I looove vitt!

Efter vi skrev på papprena så åkte vi till Vår resturang, en indisk resturang som vi båda bara älskar, och firade. Vi äter t.o.m samma sak. DET GÖR VI ALDRIG!! :)

happiness.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0