Åh mys!

Jag har tusen blanade känslor imon mig....
Hela helgen har bara varit så himla mysig(jag får tårar i ögonen bara nu)....Det handlar nog mest om att Zandra min älskade syster & allra bästa vän har åkt hem till sitt hem i Malmö...
Jag lämnad henne på stationen innan jag började jobba och jag försökte allt jag kunde att hålla emot tårarna men det är så svårt. Som Zandra sa...
"Jag avskyr att åka härifrån, här är alla i min familj och det känns verkligen som om jag slits iväg ifrån er..!"
& jag håller verkligen med, mitt hjärta går i tusen bitar varje gång hon åker!

Men kul har vi haft!!!


Lördag:
Var hemma hos Steffi & hade så jävla kul, så kul har jag inte haft på länge! Det måste vi göra om!
Söndag: Zandra kom hem till oss och vi drog till kista och shoppade lite. Vi åt på bruger king och sedan köpte vi två av mina favvofilmer, Thelma & Louise och The Shining. Vi kollade på The Shining och jag var räddast trots att det brukar vara Robin som blir det :) Sedan gick alla och sov i vårt sovrum och vaknade inte förens kl 10:00.
Måndag: Vi vaknar kl 10 och drar till kista igen för att handla Zandra skor, så köper vi mat och äter korvstroganoff med ris(I LOVE) sen kollar vi på film igen och sedan lämnar jag Zandra på stn och gråter en skvätt.

Nu sitter jag på jobbet och vill mest gå hem!
Imorgon skriver jag veckans träningsschema!

Fanny - Du måste börja träna här jööö ;) & dra med dig Clara också!


Nu är det bara 1 h 10 min kvar :)
Jag längtar efter Robin!
XoXo Linnilajnen

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet! Vore jätte kul! Det får kanske bli mitt nyårs läfte att börja träna :P

2009-12-04 @ 08:26:19
URL: http://fannyoberg.webblogg.se/
Postat av: linn

Jaaa å efter nyår har vi säkert massa bra erbjudanden :)

2009-12-04 @ 09:42:27
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0