Fredagen den 13

....& det märktes absolut inte!!

Jag myste hemma med frukost, gick och tränade(phuuh), och sen tillbaka till jobbet för att bara jobba i två timmar eftersom igår var det den omtalade Chilimiddagen

Det är en tradition som Robin och hans fyra vänner samt deras föräldrar har haft i 21 år och den här gången fick även vi flickvänner komma med & jag hade såååkul! (Lite för kul kanske ;))
Vi åt supergod middag och hade verkligen supertrevligt....
Jag har inte träffat Clara och Alexandra så mycket men vi hade superkul ihop! Så vi bestämde att vi ska åka iväg på kryssning vi tjejer och grabbarna drar till Sälen! :D

ÅÅh, superkul kväll!!!!



Idag började jobba kl 09:00 :( Jag var så trött imorse, fyfasen! Men det är bara köra på!
Efterjobbet åker jag direkt in till stan och möter Malin som bjuder mig på middag + bio, som jag fick i födelsedagspresent!  MYS! <3

Xoxo L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0