Friiday!

HellU!

Igår mötte jag upp syster på centralen och så åkte vi tillsammans ut till landet. Mamma mötte oss i Knivsta med bilen och när vi kom fram fick vi sen middag & sen pratade vi tills kl var halv ett...Mys!

Idag har vi hämtat upp min dator(thank God) och gått runt i sigtuna. En sån himla mysig stad...Vi handlade chokladpraliner, jag älskar verkligen det. Det är vardgslyx det!!



Sen skjutsade mami mig till Bålsta & så tåg jag tåget till jobbet och nu jobbar jag igen.....10 dagen irad, BLUÄÄÄHHH!!! Nu är jag less och det syns verkligen, stackars alla medlemmar!
Jag kan inte hjälpa det....Jag vet inte om jag kommre kunna gå upp i tid till våren och det skrämmer mig. Jag får ont i magen! Jag måste ju ha mer än 50% för att överleva, speciellt med nya lägenheten!

SÅ ÄR DET NÅN SOM HAR ETT JOBB TILL MIG?!?! HÖR AV ER ;)

Ikväll blir det som sagt bara massa mys med mami & zandri och imorgon gör vi staden och sedan hem till Steffi:) Hihi


Nej, nu är det bara 2 h 10 min kvar tills jag slutar!
Åh snart kommer Robin med middag till mig, kräftstjärtsomelett - inte mycket till middag men men!:)

PUSS L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0