Guess whos baaack!

Ja, vad säger ni? Tredje gången gilt vaa?
Sist så tog jag bort bloggen pga av att jag blev trackasserad av en tjej som en gång betydde extremt mycket för mig. Jag tänker inte säga vem det är, för till skillnad från henne, så kan jag hålla huvudet högt trots alltsom hänt!
No hard feelings - snarare tvärtom, jag önskar henne välgång och lycka!
Nog om henne!
...bara en sista sak - skriv aldrig något elak och tro att du kan komma undan med det. Att hitta Ipadresser är enkelt!

Idag kom Robins mamma och pappa förbi och åt middag. De hade med sig en överraskning! De har köpt en ny jack russell valp - jag höll på att dö när jag öppnade dörren. Så nu är jag och Molly new best friends!! :)


Häromdagen fick jag en god nyhet - att jag kommer bli instruktör på Sats...:) SatsKidsPlay kommer jag köra, en enkel o rolig jumpa för 4-6 åringar :)


OBS OBS - GÅ IN PÅ SPOTIFY NU O LYSSNA PÅ LÅTEN KE$HA - TIK TOK!!!! BÄÄÄÄÄÄÄST



Jag ska lägga in bilderfrån i sommras men snart börjar Desperate houswives & det får jag inte missa!
PUSSS Linsy



Ps, Äntligen har vi hört ifrån Andrew!! Eller vi och vi, det är Robins kompis men jag tycker om honom så mycket! Han försvann pga en tjej och nu är han tillbaka. Han har förklarat varför men vi bryr oss inte om det förflutna utan nu blickar vi framåt. 2009 ser inte ut att sluta så illa trots allt :) Ds,

Kommentarer
Postat av: Steffi

heeeej gumman! Va roligt att du är tillbaka!:D



Skulle du o Robin flytta till Skälby? :D Eller har jag läst fel nånstans??



Jaa, Andrew.. Hoppas han mår bättre snart!! (tjejen är min bästa vän)



Kul att du ska bli instruktör!:D Jag arbetstränar på Gården i Björkeby, skiiit kul! Va ju ett tag sen man gick där;) haha..



Puss o kraam!

2009-11-10 @ 21:05:42
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0