Helg....igen??

Helt sjukt att det är helg igen men kör på ba! Jag vill ha jul och nyår och.......
Min och systers resa :D:D Vi har fått av mamma i julklapp att vi får en resa var vi vill :)
Vi kan bara inte bestämma oss men det blir nog Thailand...

Ikväll skulle jag och Robin bowlat med Clara och Martin men jag känner mig dålig, huvudvärk och illamående:( Imorgon har vi centermöte på jobbet och sen ska vi ut och käka och sen till Garbo så jag vill vara frisk!

......men vad ska jag ha på mig?!?!?!

Kan man ha pumps eller för kallt?

 

 

Blääää, vill hem nu!

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

hmm ja du. har använt så många hårfärger att jag inte vet längre! men nåt från H&M. jag hade brunt hår i lördags men sedan avfärgade vi håret med ljus färg, och sedan blonda slingor på det!

2009-11-27 @ 19:42:27
URL: http://idajosefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0