Oh God!!!

Min goda Maria här på jobbet håller på att utbilda sig till PT & igår behövde hon hjälp. Vem ställer upp - jag såklart! Åh det får jag ju ångra nu - dra åt skogen vilken träningsvärk jag har! Ha ha!!
Hon var så himla duktig & hon trodde på mig när jag gjorde det som minst!!



Så såg vi ut, fast jag var med röd i ansiktet än hon på bilden och Maria såg inte lika glad ut som hon på bilden, hö hö!!!
Jag behöver seriöst hjälp att sätta mig ner....
Vi gjorde även fettmätning, mäta midja&höft och konditionstest...Jag fick mycket bra på konditionstestet, bra på fettmätningen och "mer än önskvärd" på midje&höft-måttet(vafan nu det betyder) :) Det trodde jag INTE....!!!

Träningsschema v 47
Måndag:
Satscykel
Tisdag: Satscykel + Satscore
Onsdag: PT med Maria
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: 60minuters promenad

Idag ska jag träffa min syster Zandra som kommer till stan..Vi åker ut direkt till mamma på landet, så vi får lite kvalitetstid ihop! <3



xoxo L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0