Rysslandsväder!

Jag är så trött på det här vädret. Det är bara grått och regn....jävla rysslandsväder som jag brukar säga!

Igår var ju bara sååå mysigt, trots att jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette.
Först käkade jag & Malin på en sån himla god och mysig resturang på Stadion, en grekisk som seriöst var huur god som helst. Jag åt en sallad men vitlöksbröd och kyckling och haloumi! MUMS!

Efter det fick vi skynda oss för att hinna med 20:45 bion. Vi såg Julie&Julia. Den handlar om Julia Child som är huuur cool som helst. Vet ni inget om henne? Läs på!
Den var lite lång men jag brydde mig inte, jag fick några härliga skratt och känslan att sitta på bio men en mycket kär vän var supermys!



När jag kom hem, trillade jag ner i sängen och somnade på två sekunder!
Idag sitter jag på jobbet igen & hoppas att denna dagen kommer gå fort. Efter jobbet ska jag och Robin hem till Nea för att Robin ska fixa el hemma hos henne. Men jag & Nea kommer nog bara sitta och äta godis :)

Jag ska köpa Juleskum idag - som jag har längtat!! :)
Kram L




Kommentarer
Postat av: Zandra

Jäääääje, Fan vad kul att du är back in cyber!!!

KRAMAR

2009-11-15 @ 16:54:28
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: linn

Zandra: hihi tack :) Du är så sööt!

2009-11-15 @ 18:29:55
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0