Träning & annat

Måndag: SatsCykel 30 minuter & 30 minuterspromenad
Tisdag: SatsCykel + SatsCore & 30 minuterspromenad
Onsdag: 60 minuterspromenad
Torsdag: Vila
Fredag: SatsCorePuls
Lördag: Vila
Söndag: 60 minuterspromenad

Redan torsdag men det spelar inte mig någon roll eftersom jag jobbar helg! Buäähh, men det går nog fort.
Ikväll ska jag träffa Josie, jag tror vi ska ses i stan och käka middag och sen åker vi hem till henne och så sover jag där. Det ska bli mysigt! <3

Goosh, det är snart dags att börja handla julisar. Jag älskar att syster min är den bästa på att sy så jag har önskat mig att hon ska sy en klänning till mig som julis. Hoppas hoppas! Jag hittar ingen bild men den är lång och så där härligt bohemisk!

Gäsp gäsp - att stiga upp kl 06:00 är fan inte det lättaste :/ Men nu är jag på jobbet och har redan jobbat i 1 h 10 min.

Back to work
/ L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0