Trött

Jag är så himla trött nuförtiden:/ Men imorgon öppnar jag på jobbet så då måste jag upp kl 06:00..! Hur ska det gå, snaark!

Jag kommer att börja med att skriva in dagens träning - så att jag håller koll & så kanske jag också sprider lite inspiration till andra!
Dagens träning:
60 minuters promenad


Jag blev klämd i spärren här i jakan för några veckor sedan, då anmälde jag det & för några dagar sedan fick jag ett presentkort på Kappahl som plåster på såret från Stockholms tåg. Så det tackarman för :)
Så min promenad blir till outlet o tillbaka för att kika lite snygga grejer..
   På fredag ska jag på middag hem till Martins föräldrar(Robins barndomskompis) så då vill man ju se lite käck ut!

Ska försöka lägga in bilder nu!
Puss Linn

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0