B A K I S

Oh lord...det var längsen jag var så här sjukt bakis.
Hela igårkväll var så jävla otippad. Allt kändes så overkligt. Jag & Lil'V - tillbaka på Lilla. När vi klev in där var det som om vi inte varit bort därifrån.
Det var som om tiden hade stått still & helt jävla ärligt talat så var det PRECIS den känslan jag ville få.

Hela placet var fyllt av testosteron
Hanna var på plats
Kalle var på plats
Allting urartade & jag menar verkligen allt
......åååhh, det var magiskt

Sedan gick jag, Johan & Victor hem - fulla och glada. Det var härligt!
Det är värt att må såhär dagen efter....


Alltid när jag har varit på Lilla tidigare så har jag blivit besviken för "det är inte som förr" men igår, åh jag önskar att alla hade varit där: Jossan, Iia, Vonkan, Anki, Frida, Sanna, Micha...alla!



Så glad var jag igår! Men bilden ovan är tagen på julfesten hos Tessilajnen





.varför kan man bara aldrig tajma, eller är det så här det ska vara. kanske är menat att vi inte ska tajma.


Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0