Lååångfredag

Hoppas den inte blir så lång för mig som jobbar. Buhu!
Jag jobbar 10-18 så känns inte så himla kul med tanke på det strålande fina vädret ute, men men.
Jag ska fixa i förrådet och bara slappa idag!

Igår när jag kom hem gick jag över till Zandra och gav dem deras påskägg från oss :) Rappen var inte hemma så vi satt och snackade lite skit, mysigt <3

Åh sitter & kollar på H&M sale - I love that :)
jag vill ha de här hjärtformade solglasögonen!!! Men det vill tydligen alla andra också!! Så snygga!!!!



Hörs sen!
<3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack tack bästa grannen! Ägget mumsar vi på ikväll :-)

Pyssen

2010-04-02 @ 19:57:21
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0