Less

Jag är så less på måndagmornar....
Gå upp kl 04:55 är inget man vill. Jag måste liksom gå och lägga mig kl 21:00 SENAST för att orka upp. Söndagarna blir så kort....usch...

Helgen var härlig iaf....I fredags firade jag Violas 18årsdag..Jag mötte upp Nea & co på nåt kinesiskt ställe där Viola och hennes vänner var. Sedan drog vi till Collage, FY BUBBLAN! Det var det värsta stället jag varit på. Aldrig mer! Vi tog bilen till jakobsberg & dansa på MP innan det stängde.

I lördags kom Sonja, Malin & Oliviera hem till mig. Jag bjöd på kyckling i viltfond sås med rosemarin & bulgur och sedan blev det fruktsallad med passionsfrukt och kokos med vaniljkesella. Jättegott var det :)
Vi drack vin tills klockan blev 01:00 då kom min älskade hem och Sonjas karl kom och hämta dem....

I söndags var jag en trött men det blev ändå barnkalas & ett besök av mamma.
Sedan gjorde jag & Robin jättegod mat(det Sonja bjöd på hemma hos henne när vi var där sist) kyckling enchillada. Sen åt vi lite godis, gick & duschade och jag gick till sängs. Somnade jättefort :) Jättehärligt var det! :)




Jag älskar dig, Robin! Du är verkligen mitt ALLT


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men ååå den där middagen lät ju super smarrigt!! :-) Recept eller middag tack hahah!



Märkte ni inte när Rappen kikade på er i köksfönstret? Hahaha ni poppade för fullt när vi kom hem :-P

hatar också måndagar!!!!

Pysssssss

2010-04-26 @ 08:13:39
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken helg:-). Tack för presenten! Max satt som förstenad famför grodan boll igår och kollade med en sked 5 cm från munnen. Kram Lisa

2010-04-26 @ 10:09:56
Postat av: Vicki

Hahaha alltså .. vad fan, vem skickar ut ett masssms om middag så tidigt på morgonen? :) snacka om fullis.



Puss och kraaaaaamis!

2010-04-27 @ 17:26:20
URL: http://veronicadahl.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jaaaa jättesmarig! :-)

2010-04-27 @ 17:49:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0