Måndag

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och kikade lite. Hittade inget fint...träffade Solveig dock, världens sötaste tjej från Sats Nacka Strand...Vi hann inte prata så mycket eftersom jag skulle på kören.

Jag åkte dock först till Blueberry. VÄRLDENS BÄSTASTE BUTIK EVER Det ligger på Sibyllegatan 15, finns även på NK och på stureplan. De har bara ekologiska produkter som man kan köpa men de har även mat, fika & smoothies. Jag köpte en smoothie & 2 brownies till mig & Linnea så vi var lite mätta & glada innan kören började.
Smoothie:
HEALTH NUT goes nuts?
/banan, nötpasta, riven kokos, vaniljprotein, havremjölk, honung , jordgubb/ananas


SÅÅÅ GOD :)

ÅÅÅH, jag såg just trailern till Sex & the city the Movie 2 :D:D OMG säger jag bara!!!
Premiär 28.05.10 MY GOSH! Jag lääääängtar sååå!


Snart hemgång för att vara på jobbet igen kl 06:30
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0