På fredag!

Kan inte förstå att det är valborg på fredag....redan.
På fredag på dagen ska jag träna SatsCorePulse i jakan. Ska bli jättekul. Jag gick alltid på den förut när jag jobbade där. Efter det ska jag träffa Steffi på en snabbfika & sen förhoppningsvis på kvällen.
Det var längsen vi sågs, det var på min inflyttningsmiddag & det känns som det var hundra år sedan.
Det är jättetråkigt för jag älskar verkligen att vara med Steffi. En öppen, ärlig & härlig(det rimmade, hihi) tjej!
Skönt att umgås med såna människor för omväxlingsskull :)



Hihi

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Jag köpte kondenserad mjölk på Ica. Det är en liten konservburk som står bland bakgrejerna.

Mvh/ Johanna

2010-04-30 @ 09:13:44
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: steffi

AH! Va glad jag blir!! :D hihi..

<3

Ses snaaaart!

PUSSS!!!

2010-04-30 @ 10:24:27
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0