Sola skiner

Idag skiner solen. Jag ska äta sushi till lunch. Idag ska bli en bra dag. Har haft ett gäng dåliga dagar nu....




En sak jag alltid undrat över. Varför säger man saker som sårar andra?
Min syster ställde mig en frågan för hundra år sedan när jag omringades av människor som gav kommentarer:
"Vet du vad X sa till mig? Att du har fula skor!"
"X säger att du skrikig"
"X tycker att du ........"

Jag skiter i vad X tycker om mig & jag vill inte veta det heller.
Det är inte ens X jag blir sur/ledsen på utan mongot som säger vad X sa...
Varför umgås jag jämt med såna här människor?!?!?!?


ÅÅÅÅH.
Nej idag är en bra dag! Idag ska bli en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: steffi

<3

2010-04-28 @ 10:21:53
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0