Who's bad

I'm bad! Dålig update men men...
Legat sjuk i 1 jävla vecka...är fortfarande inte frisk men kan inte vara hemma från jobbet längre...

Inatt hade vi inbrott i vår bil. Idioterna tog ingenting av värde utan de kraschade ett fönster och fick tag på två kartonger med skräp. Jävligt värt att göra sönder en bilruta for nothing!
I lördags var det inbrott på bygget mittemot oss. Jag hörde ett larm gå och Securitas var där på 2 sekunder med ficklampa och hela köret. Var fan har jag flyttat? Jag trodde jag har flyttat ifrån sånt här trams när jag flyttade från Jakan men icke....Visst man kanske inte kan jämföra en mordbrand med krossad ruta men ändå...

Hur jävla svårt kan det vara? MITT ÄR MITT & DITT ÄR DITT - NO CONFUSION!

Idag fyller Nea och Peter igår... Nea vet jag inte när jag ska fira med Peter ska vi fira ikväll med vin & ostprovning. Lite speciellt men ändå kul. Jag och Robin får bara glömma att vi inte gillar ost helt enkelt :)


Bilder från helgen:








Wohow!

XoXo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0