Midnattsloppet 2010

Ojoj, vilken helg!

På fredagen mötte jag upp bästa Therese & Maria på Sats Jakobsberg. Vi åkte och handlade massa god mat & körde en italiensk tapas-kväll. Det blev mozarella, pesto-kyckling, goda korvar/skinkor, marinerad vitlök, soltorkadetomater...massa GOTT! Sen kollade vi på bröllopsklänningar, hihi <3

På lördag så blev det midnattsloppet för min del....usch!
Det var roligt innan med mycket folk, musik & energi! Men min kropp var inte på topp. En inflammerad ryddrag, morfin i kroppen & 10 000 meter är ingen bra kombination. Jag sprang hela tiden förutom i uppförsbackarna. Iofs var nästan hela banan en enda stor uppförsbacke. jag fick tiden 1,15 h & jag är inte nöjd med det resultatet....men men! Jag sprang iaf & på slutet kutade jag vilket resulterade i att jag var så jääävla nära på att spy vid målgången men jag satte mig ner och började säga "Jag ska inte spy, jag ska inte spy" haha!!



(En bild från 2009 midnattslopp, i år hade vi ill-gula tröjor)

Väl hemma sade min kropp ifrån. Jag har inte tränat på hela sommaren & 1 mils löpning blev lite av en chock tror jag. Jag började må illa, jag frös, hackade tänder...jag försökte trycka i mig en banan - gick inte så bra!
Vaknade på söndagen och det kändes som att jag hade supit i 7 dagar. Jag gick upp & gjorde en pannkakstårta till födelsedagsbarnet. Min älskade Robin fyllde 24 år! Gamling!

Hans familj kom på fika & jag var fortfarande inte riktigt en människa. Vi åt en god middag efter de hade gått & sen sov jag kl 19:45. Jag hade en fruktansvärd magvärk hela dagen & jag vet inte vad jag hade gjort utan
http://www.lillalallas.blogg.se och hennes vetekudde som värmdes under hela kväll/natten av Robin <3



Idag blir det cykel + core med Tessan <3

Kommentarer
Postat av: steffi

Va bra att fjärilarna syns:D hihi..



Guud så duktig du är som sprang!! :D



VI MÅSTE SES SNART!!!<3

2010-08-16 @ 10:23:09
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Zandra

Naaaaw, stackare! Men du va grym som tog dej runt, BRAVO!!! :-)

Så de va därför de va så mkt bilar hos er igår hihi Rappen misstänkte nåt kalasbarn :-P

PÖSSS

2010-08-16 @ 12:34:40
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0