Min chef läser min blogg.....

.....anledningen till att jag satte lösenord på min blogg, i typ 2 sekunder, var för att jag fick reda på att min chef läser min blogg. Men jag bryr mig faktiskt inte, kom jag på :)

Jag tänkte lägga upp bilder från USA. Vilken resa det var...Bilkrock, kokainfest, bagage som försvann på dit väg OCH hemväg...

På 4th of July var det bbq & poolparty med hela familjen. En enda stor reunion. Hade inte träffat någon av mina släktingar på 9 år. Vi drack mojitos, badade, käkade, drack mer mojiton, åt vattenmelon som var fylld med vodka, spelade kortspel - good God vilken underbar dag!!


Eftersom vårt bagage var borta fick jag låna mormors baddräkt och Robin fick låna morfars badkallingar, haha! Vi drack ur  dom ökända redcups!!! :)


Jag, Kat & Robin tog bilen till ett Mall & vi shopade loss på Victoria's secret, forever 21 & drack en någon konstig grej som var god men konstig :)


Bergsklättring, såå himla coolt!! Var dock lite rädd för alla crazy ass djur som finns där ute. Bergslejon, pumor, björnar....you name it! Men utsikten var priceless!


Ja, vi var ju med om en bilkrock. En fruktansvärd upplevelse som jag hoppas aldrig få uppleva igen. Vi åker på huvudled, en kärring tar en vänster sväng rakt in framför oss. Vi kör i kanske 70-80 km/h. Så det blev en jävla smäll, men tur var det annars hade vi voltat ner i diket! Vår bil är en röda som syns på bilden.


Hatten jag hade på mig var mos efter airbagen!


På flygplatsen i Denver åkte vi tåg emellan olika terminaler. Dagen efter krocken & jag var jävligt mör i nacken!


Jättegod is-glass. Det var is med någon grej som de hällde på. Så himla god. jag tog Pink bubblegum & Robin tog banan.


Jag & Kat(kusin) på Micke's "going-away-paty" Mycket beer pong, Iceing(en kul grej som de körde på alla fester, en lång historia men som jag & Robin har börjat införa i Sverige)


Kat's pappa bodde i ett very fancy område som hette castletown. Såååå desperate housewives! :)


Mexikans mat fanns i överflöd & den var helt sjukt jävla god. Det ni ser på bilden ovan är RÅGODA fries med färska kryddor och smält ost, en chili med ost inuti med majs runt, nachos med bönor, och kyckling-tacos! Så sjukt gott! jag drack en Margarita till - inte min grej kunde jag konstatera!


Vi var "Up to no good" hela denna kvällen! Haha! Vi var helt enkelt knall hela sista kvällen i Denver! Fucking fab!

Linn <3 USA 2010

Vi hade sjuktkul. Vi var på Hooters, vi åt allt som inte finns i Sverige, vi shoppade, vi klättrade i berg, vi gick på strippklubb(nästan) höhö! Ja, vad gjorde vi inte?? Jag har alltid haft en förkärlek till USA. Har velat flytta dit i många många år men efter min tid där nu, när jag är äldre så förstod jag att USA är bara så fantastiskt om man är på semester där. Dem har skeva lagar, alla är nog liiite skeva men jag levde verkligen The American Dream & det är det jag alltid vill göra när jag är där. Inte bo´i mitt paradis, då är det inget paradis längre!

Jag jobbar lördag & söndag. USCH!!! men ikväll ska vi fira Migge som har fyllt 30 år med middag & fest på garbos! Ska bli roligt! Är dock jättetrött och hopppas att jag hinner powernapa lite först!!

Kisses L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0