Tröttfejjan

Bakis & seg men det ska bli smaskigt med kräftor, vitlöksbröd & godis när jag kommer hem till min älskling sen! <3

Igår var en helt underbar kväll. Vi firade Migge på garbo. Vi åt först middag, sedan började vi körde Iceing med Smirnoff Ice - helt sjuktkul hade vi!! Jag <3 Maria, Therese, Annica & alla ni andra
Sen var det hem & sova kl 01:30 - skulle ju jobba idag, å man är ju fasen inte 20 längre!

Idag på jobbet så kom Aram förbi, äälskar att ha sällis när man jobbar själv. Sen kom Niclas förbi & käkade lunch med mig! Typ första gången jag inte åt lunch själv sen jag började jobba på sats!
En liten inblick i vår diskussion under lunchen
"Jag trampade en neger på tån idag!"
"Får man säga neger?"
"Ska du säga, som sa fittjude idag. Ska du gå & bli PK nu eller?"

Hahah, jag skrattade så jag grät!



Jag har varit på sjuktdåligt humör de sista dagarna, vilket har gått ut över Dig Robin. Jag är ledsen för det! Du är mitt allt & jag ska bli snäll igen! Jag älskar dig, min älskepälske

Kommentarer
Postat av: grisen

fan va de va ubnderbart igår==) kräftor, gott underbart bröd. godis=) ligga nära min älskling i sängen hela natten!!!!!!

2010-08-23 @ 09:30:52
Postat av: Zandra

Men så gulliga ni ärdå! :-) Hahahah

Pösssss

2010-08-23 @ 17:01:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: iia

Din kommentar gjorde mig helt mållös, tack! Det värmde verkligen, du är underbar! <3

2010-09-03 @ 17:56:12
URL: http://jannikasofia.blogg.se/
Postat av: steffi

Ja, det var sjuuukt gott!!:D haha..

Han hade högrev, morötter, lök, grädde, soja. Men det är det ända jag vet än sålänge. :) Får kolla upp med honom vad det var.



Ja, det måste vi ha snart igen! Får sätta mig o fnula lite;)

PUSSS!!

2010-09-10 @ 10:35:14
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0