Allas vår stjärna

Det gör så fruktansvärt ont i mitt hjärta.

Jag vill bara att ni ska vara lyckliga. Hur kan livet vara så orättvist?
Ni bor bokstavligen talat 1 meter ifrån mig & varje gång jag vill springa till er, pussa på er & säga att allting kommer att bli bra så blir jag handlingsförlamad. Jag vill "inte störa" samtidigt som jag vill att vi ska kunna prata om det som har hänt. Jag vill att du ska kunna komma till mig & gråta, skrika, slå eller skratta, prata  - vad du vill.

Ni kanske tror att vi inte tänker på det. Jag tänker på det varje dag.








Puss från er granne.

Kommentarer
Postat av: steffi

Tack så mycket bejb!!:D hihi..



Och du, gå o knacka på med en varm kopp med te/kaffe och muffins.... <3

2010-12-06 @ 16:23:05
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0