Äntligen onsdag!

Idag är det onsdag. Dvs Box dags! Idag ska jag boxas med Linnea istället för Mia....Det är ju Linneas första gång så :)

Min träningsvecka
Måndag:
PT med Maria
Tisdag: Cykel 45 med Lisa
Onsdag: Box med Linnea
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Piloxing med Maria
Söndag: Powerstep med Nea

När jag verkligen tänker efter så är det verkligen inte långt kvar till USA. WOHOW! Träna träna träna!!!

Men först blir det bröllop.
Allas vår Therese & Migge ska gifta sig <3 Jag är överlycklig. Finns det något finare än bröllop. När mamma & Peter gifte sig för 3,5 år sen(samma dag som Robin slutade bli min "plus 1" och blev istället min pojkvän) så läste jag en dikt av Nils Ferlin:

Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut i den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt,
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Jag grät hela dikten igenom. Den är så vacker.
Mor min ska hjälpa Therese att göra inbjudning/placering/tack-kort.



_______________________________________________________________________________________

2010 var för mig ett sorgens år:
En vän ropade på hjälp som slutade frihetsbrövning
Morfar gick bort
Jag & Robin krockade
Z & R förlorade sin prins
Min älskade Zandra gick in i väggen & spenderade två veckor hemma hos mig

Det har varit många tunga saker på ett & samma år. Självklart har det hänt många bra saker också men jag hoppas & tror verkligen på 2011



Idag blir det som sagt träning & sen sova. Jag är dödstrött.
Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0