Helg, eller?

För många är det nog helg nu...inte för mig och Iia(som jag har förstått det som?)
Jag jobbar hela långa helgen. Visserligen så jobbar jag bara 5 timmar idag men ändå, bara tanken jobba på en helg får mig att vilja gå till Liljeholmsbron & hoppa.

Igår var en härlig dag!
Jag kom hem till mamma kl 07:30 & började baka lussebullar & jag gjorde även Julskums-fudge. SMASKENS!  Väldigt söta med dricker man akffe till blir det så himla gott. Rosa blir de också!
Sen gjorde jag Sats Marieviks birdag till Cypern-resan. Vi kan alltså vinna en resa till Cypern så jag knallade in på Huvudkontoret i sumpan igår :) Mer säger jag inte, hihi!!
Efter det så tränade vi Shape på Sats Sundbyberg. Senare på kvällen så gick vi på en vernissage i Marabouparken. Vi fick hjortronglögg & snittar. Kände mig väldigt kulturell.
Sen ost&vin framför Idol-finalen...

Ikväll ska jag & Robin köpa pizza, godis & hyrfilm. Såna kvällar får man också ha :)




Jag hittade en bild från Kina, Gud vad jag längtar tillbaka!
Jag, mamma & Zandra på kinesiskamuren - det ni !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0