Jul jul strålande jul

Jag har haft en lugn & skön jul. Summerar jag hela julen har den bestått av mig, Zandra & Robin <3 dvs helt underbar. Idag åker Zandra hem, vilket som vanligt är så himla tråkigt. Jag hatar när hon åker hem!
Som alla andra har jag tydligen också varit snäll i år då jag fick många fina julklappar bla:
-En bakmaskin
-Spadag
-Jättefina inredningsgrejer
-Vantar
-Smycken
-Tallarikar till min servis
-Pengar
-Presentkort på bodyshop
-Ljuslykta
-Eclipse
-Böcker

:)

Nu är det inte långt kvar till den 18 januari. Jag kommer inte skriva ut på bloggen vad jag ska göra, är så rädd för att få otur. Så den 19 januari kommer en glad eller väldigt ledsen Linn skriva på bloggen. Som det ser ut nu så blir det en glad Linn, jag vägrar nästan låta nåt annat hända!

Idag ska jag springa i 30 minuter & sedan på Shape kl 20:00. Har inte tränat på en hel vecka så det ska bli hur skönt som helst...
Min träningsvecka
Måndag:
30 minuters löpning + Shape
Tisdag: SatsCorePulse
Onsdag: Box
Torsdag: Löpning + Piloxing
Fredag: Zumba + crosstraining
Lördag: Vila
Söndag: SatsYoga

Jag längtar hem till min Robin!
Xoxo L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0