Kallt & trött

När det är så här kallt & jag är trött då tänker jag på vår resa till USA!
Jag kan inte riktigt tro att det är sant. Jag får fjärilar i magen. Jag tittade just på bilder & info om Key West som ligger i Florida.
Key West – en bit av paradiset

En liten bit av paradiset finner man i Key West. Här är stränderna kritvita och havet turkost. I hamnen ligger många kryssningsfartyg som trafikerar Västindien. Key West var Ernest Hemingways stad ett tag och hans hem finns här att besöka. Med rötter i Karibien, har staden en karibisk atmosfär snarare än amerikansk och det kanske inte är så konstigt när det endast är 14 mil till Kuba medan det är 26 mil till Miami.








Oh lord <3




Idag blir det Box med Mia! :)
Puss Linn.

Kommentarer
Postat av: ninna

jag LÄNGTAAAAR!

2010-12-18 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0