Lördag den 4 dec

En lång kväll blev det.
På ett sätt vill jag basunera ut för hela världen vad som sades lördag den 4 december mellan mig, Iia & Josie men på ett annat sätt vill jag bara glömma & förlåta.
Uppenbarligen sitter vissa saker för djupt för att bara kunna glömma & gå vidare.

Det enda jag kan säga är hur mycket jag skäms över oss. Så otroligt mycket. Jag trodde vi älskade varandra. Men så som vi har bettet oss - det är inte kärlek, inte någonstans. Man kan tro att det är raka motsattsen - rent hat.
Det glädjer mig att jag kände under hela vårt samtal hur mycket vi har vuxit. Vi behövde en paus från varandra för att kunna växa, inte bara upp utan för att växa som egna individer. Att kunna få känna på att få stå på helt egna ben.


Jag är så otroligt tacksam över att vi satt ner & pratade i sex timmar. Tack till er!








Josie, alla mina ord till dig är för att jag älskar dig.
Idag är dagen då du väljer att vara lycklig. Jag hjälper dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0