Nyfunnen kärlek

Jag har verkligen hittat en ny förälskelse!
Petter Alla hans låtar är grymma, speciellt Fulla för kärlekens skull, Logiskt & Petter feat. September - baksmälla

Inatt vaknade jag av att Robin kom in i sovrummet. Jag säger:
"Robin, Robin Robin, Robin, du vet att du är här va?!" Gud vad bra att jag påminde honom, va?;) När jag sedan vaknade lite senare var jag genomblöt av svett. Kan inte ha sovit speciellt bra :( Har faktiskt aldrig tidigare vaknat kallsvettig. En helt ny upplevelse - äcklig sådan!

Jag är trött. Vill bara hem. Har dock American Pancakes till lunch, det ni :)
Jag ska träna ikväll. Vet dock inte vad! Dance eller Box???


"Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser jag klart"

"Vi är på väg till en ny dag
Vi är på väg till Stockholm stad
Vi ska bli fulla för kärlekens skull
Vi har vingar av guld
och vi ramlar omkull
Och vi är fulla för kärlekens skull
Vi är fulla för kärlekens skull
Vi är fulla för kärlekens skull"

"Låt mig höra kärlekens tunga,
säg att du älskar mig.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall jag glömma dig."

Lite Eldkvarns låttexter fick jag med också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0