Snart jul & nytt år

Jag gjorde en lista förra året om året som varit. Tänkte göra en likadan nu. Är väldigt kul att se tillbaka på den. Det är inte nyår än men snart :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var med om en bilkrock. Inte att rekommendera!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Yes, en mer hälosam livsstil
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Tyvärr inte, livet är så fruktansvärt grymt och orättvist. Fortsätt tindra, allas vår Ängel Leon.
4. Dog någon som stod dig nära? Min älskade älskade morfar. Jag höll hans hand vid hans sista andetag. Jag hade föreställt mig att det skulle vara någonting äckligt och läskigt. Jag tror inte det finns något mer naturligt än att vara vid hans sida, när han fanns vid min när jag föddes. Jag saknar honom så otroligt mycket.
5. Vilka länder besökte du? Gambia & USA
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej jag tror inte det...
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Minns inte datumet men dagen innan min, Robins, Linneas & Sebbes semester började. Vi firade av bara fan rent ut sagt. Jag hade SÅ SJUKTkul!!!!!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag blev receptionistansvarig på Sats Marievik
9. Största misstaget? Kan inte komma på något. Positivt antar jag!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? I bilkrocken så blev jag mörbultad. Fick inga större skador men spenderade hela dagen efter i poolen då min nacke & rygg var illa däran. Så kotorna lättade ifrån varandra & nerver som hade kommit i kläm släpptes.
11. Bästa köpet? LÄTT - min lägenhet
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min lägenhet & saker till lägenheten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Gambia-resan, USA-resan, flytten ihop med Robin <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alejandro & Från och med Du
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bekymmrat mig över pappa
18. Hur tillbringar du julen? I mamma & Peters nya lägenhet i sundbyberg. Jag, mamma, Peter, Zandra, Robin & mormor
19. Blev du kär i år? Ja faktiskt...all over again. Jag <3 Robin
20. Favoritprogram på TV? TRUE BLOOD!!!!
21. Bästa boken du läste i år? Övernskommelser av Simona Ahrnstedt
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina Reebok Easytone skor
25. Något du önskade dig men inte fick? En ny mobil, trots att jag ÄLSKAR min
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt middag med mina bästa vänner & sen boulade vi
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Enkel.
29. Vad fick dig att må bra? Robin, mamma & Zandra <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? LÄTT Channing Tatum!!!
31. Vem saknade du? Morfar <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla i USA, vilket underbart folk!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den snor jag!! :D



Kram på dig!! <3

2010-12-15 @ 13:33:23
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Linn

Gör det:):)

2010-12-15 @ 14:16:24
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0