Träningschema v 49

Wohow! TRÄNA TRÄNA TRÄNA! Love it.

Måndag: Shape
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Box
Torsdag: Vila
Fredag: Shape
Lördag: Vila(jobbar)
Söndag: Vila(jobbar)

Denna veckan har jag lovat mig själv att göra INGENTING i helgen! Jag vill hinna så mycket, göra så mycket - leva livet! Det jag inte inser är att "leva livet" betyder inte alltid att ha fullspäckat schema.
Robin är borta och kommer imorgon så ikväll ska jag boxas och sen kolla på Grey's hemma hos Josie med Iia.
Så fredag, lördag & söndag ska jag spendera hemma!!! Jag jobbar visserligen men innan/efter jobbet ska jag BARA vara med mig själv.


That's a promise. A promise I will keep.



Kommentarer
Postat av: Vikkilina

Wowowiwah vi gört :D

2010-12-08 @ 16:38:48
URL: http://veronicadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0