TREVLIG HELG!

Ja det är underbart att veckorna bara springer förbi! För allas skull. För dem som är i sorg, för dem som är i väntans tider. Inte för dem i lycka kanske? Jag är visserligen lycklig men jag vill nog mer att tiden ska gå undan eftersom USA väntar bakom hörnet(keep teeling yourself that)

I onsdag var jag & boxades med Linnea. Hur grymt som helst. Hon var jätteduktig. Det är en jobbig klass men hon körde på av bara den! :)



Idag slutar jag kl 13:30, då ska jag åka direkt för att hämta Robin <3 Han har inte varit hemma på heeela långa veckan. Skulle vara mysigt att bara vara med honom ikväll men ikväll vankas det julbord med Sats Marievik. Planerna är nog att gå ut sen men jag har varken råd eller lust att gå ut ikväll.





TREVLIG HELG & PUSS!
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0