Fettisdagen

Igår var ju fettisdagen och söta Camilla på jobbet hade köpt mini semlor till oss. Galet goda kan jag säga! Robin hade inte ätit några så jag gick till torget och köpte 2 men vanliga var slut så jag köpte vanilj semlor - GOOOODA kan jag ju säga :)

Det blev ingen pump igår, är så himla trött. Vet inte om jag hinner träna idag heller då vi ska åka och köpa en sängstomme som jag har hittat. Ojoj, men så blir det vissa veckor - inget att göra!
I måndags köpte jag köksstolar till lägenheten! Jag hittade fina vita från blocket för inga pengar alls. Jag är inte ute efter det senaste/nyaste - jag vill ha gamalt och slitet - that's my style!

Klicka för att se nästa bild

En bild från blocket - de vita alltså :P

Igår hade jag möte med min nya chef, jag ställde lite krav och hon gick med på dom :) Blev lite paff....ibland lönar det sig att säga ifrån! Jag har märkt att jag gör det mer och mer, gillar inte när folk kör med mig!!

Idag slutar jag 16:00 and I can't wait! Saknar Robin väldigt mycket, hinner inte ses så mycket nu. Jag kommer hem 22:00, går rakt till sängen och somnar och går upp före honom!
Jag är ledsen för hans skull som återigen har förlorat sin bäste vän.....varför blir det jämt så? Bara för man har en partner betyder inte det att man säger upp vänskapen med allt som inte kretsar runt honom/henne!
We just miss you....that's all....... 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0