God morgon!

Igår när jag kom hem hade robin gjort wok med ris - det var gott! Skönt att bara komma hem efter en lång dag och inte göra nånting. Efter maten gick jag och la mig. Så kl 21:00 sov jag! Trots detta var det riktigt jävla segt att gå upp imorse....
När jag går upp såhär tidigt så går Fridat night lights på teven, which I love. En otroligt bra serie men a bunch of good looking guys... Eller vad säger ni?





Idag blir det nog yoga för mig. Får fortfarande ont i knäna när jag cyklar + att jag måste töja kroppen lite, blir alltmer stel :/ Sen komme rjag nog bara däcka tror jag. Är fortfarande schleten efter helgen!
Ska bli så skönt att vara ledig fre,lör,sön och åka till Robins land och bara koppla av.

Gäsp, byyye!
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0