Helg, jobb, fylla, jobb, fylla, jobb

Ojoj! Helgen bara for förbi...bra och dåligt eftersom jag har jobabt emn dåligt för jag älskar ju helg... :(
Jag har spenderat den med Mickis och Zandra...Det blev jacuzzibad och bubbel och en jäkla massa sång
L <3 girls night

Nu sitter jag på jobbet och slutar om 5 timmar :(
Håller på att städa ur hela förrådet inför inventeringen nästa vecka. HATA INVENTERING!!
Idag kom det en ett par som ville börja träna. Vi pratade och sen gick dom, efter 2 minuter kommer de tillbaka och hon skriker "ring 112, han har diabetes" Usch....jag älskar dock min rekationsförmåga. Det tar mig en tredjedelssekund att komma runt receptionisdisken och ringa 112 och förklara läget.
Jag bjuder på vatten och banan och försöker lugna honom ihop med hans fru.
Allting gick bra men det avr riktigt illa, så illa hade det tydligen inte varit på länge! :S

Men nu vet vi iaf att jag funkar bra i krig! :)

Robin och jag sitter och kollar somamr-resa...Var ska vi åka?!?! ÅÅÅH! Kanske Koriska, vore NICE! Eller bara grekland igen, jag älskar grekland....Kan nån säga var jag ska åka! Haha

Blöö, ska dricka upp min cola zero nu och fortsätta städa förrådet!
XoXo L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0