Jävla skit SL

Ja då är det inte långt kvar tills första dagen på nya jobbet och hur kommer det gå när Sl verkar ha fuckat upp sig helt och till på köpet så ska jag köpa ett jävla SLkort för 2600 spänn....SL MAKES ME SICK!!!

Imorgon är min sista jobbdag i jakan och på lördag är det Sats Inspirationsdag så det blir en jäkla Hej-Då-Fest för mig :) Mamma har sytt klart min flamenco klänning eftersom vi har flamenco-tema....SÅ fin!!
Ska försöka fixa en bild :)

Jag sitter å smsar med John :) haha, han är så rolig!! Han sitter och är blödig till Oprah!
Vi ska styra upp nån öl nåndag snart tycker jag!!!



BLÖÖÖ jobbtime!
PUSS


Kommentarer
Postat av: steffi

haha, konserter kan man väl inter kalla det riktigt;) men spelningar.



Jag, mamma och min bror ser dom ca 5ggr om året. Fanny har bara vart med 2ggr tror jag det är.

Jag hade dom som idoler när jag va liten, sen tog min bror äver det. Så jag hade väl ett uppehåll eller vad man ska säga några år. Sen när jag va 18 så åkte vi o såg dom första gången igen. Dom kände igen mig lite. hahaha.. Piiinsamt! :P nä,men skit kul faktiskt!!

Ja, du får väl hänga med nångång;)

2010-02-03 @ 14:46:38
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0