Long time no see

Ojoj, det var sååå längsen

Jag kom hem från Gambia som var mer än underbart....tyvärr så när jag kom hem insåg jag att nån har rotat igenom hela min väska och snott min kamera. Jag skiter egentligen i kameran men det var alla bilder liksom!!!

Jag får försöka beskriva....
Runt hotellområdet var det ett paradis...det var en stoor pool, det var en bar det var palmer, stranden var vit och vattnet turkos....it was heaven!
Vi bestämde oss dock för att inte vara de typiska tursiterna utan vi ville se the real Gambia....
Vi träffade Lamin en taxichaufför som hjälpte oss, han tog med oss hem till sig och visade oss runt utanför hotellet även kallat fängelset eftersom vi kunde inte gå ut från hotellonrådet själva eftersom alla försökte attackera oss....hjälp liksom!

en helt magisk resa som jag vill tacka Zandra min älskade syster för. Du är underbar <3

Tillbaka till verkligeheten...alla vet att jag försökt få heltidsjobb men vill egentligen inte eftersom jag trivs så jävla bra på Sats i Jakobsberg, men jag var tvungen att sluta drömma och börja inse att vi flyttar om mindre än 2 månader.
Jag gick på en intervju på Sats Marievik där hennes svar var:
"Vi har börjat med rekryteringne och jag ahr mina favoriter...men screw it, jag tycker du är härlig och orädd....vill du ha jobbet som Sats Marieviks receptionistansvarig?"

Lönen är nice ;) och visst, det tar längre tid och jag kommer behöva kämpa och gå upp 04.30 vissa dagar...men jag gör det jag måste göra.

Jag vill bara ägna de sista raderna till att tacka alla i Sats Jakobsberg. Ni är helt fantastiska, ni alla kommer finnas i mitt hjärta så länge jag lever. Ni förgyller mina dagar! <3



NU: dags för träning!
PUSS

Kommentarer
Postat av: steffi

meeeen fan va hemskt med bilderna!!!! du måste ju ha kameran i handbagaget jue!!! hoppas din syrra tog nå bilder då, så ni har något att se tillbaka på.:)



Marievik-vart är det??

2010-02-01 @ 14:28:59
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: linn

Steffi: Nej min syrra har ingen karmera :( BUHUUU

Marievik ligger i liljeholmen :)



KRAM&PUSS

2010-02-01 @ 18:54:25
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0