Lördag

Ååh, jag var ledig igår. Satt hemma och bara njööt av tanken att det var fredag! I LOVE FRIDAYS
Jag var hemma och packade igår, nu är hela vardagsrummer fyllt med flyttkartonger - and I like it!
Äntligen är det på g! Josie kom förbi en stund och bara snacka skit.

Jag och Robin drog sen hem till mamma och Peter och firade mamma eftersom hon har fyllt år. Hon fick en DKNY parfym av mig, det luktade gott. Den nya rosa DKNY! Grym, om mamn gillar fräscha lätta dofter. Jag gillar emr kryddiga och tunga dofter men den var god iaf!

Idag sitter ajg på jobbet, har lunch nu och slutar om 3 timmar! Rätt skönt att abra jobba 5 timamr på lördagar! :)
Imorgon blir det dock lite längre...men men.
Jag trivs OK på nya jobbet....saknar Jakan nåt otroligt! Men ibland måste man göra saker som man kanske inte alltid vill för att utvecklas eller vad som helst. jag har iaf fått ett jobb som receptionistansvarig, ett snvarsfyllt jobb, faktiskt! Och det är jag stolt över. Jag är 21 år och ahr jobbat på Sats i 1 år och har redan gått så här långt! Undra hur långt jag kan gå? Wow!

Eftersom jag jobabr imorgon blir det nog nåt alla <3 dags mys ikväll ist! Ska köpa hem godis och chips och frukt och bara mysa tror jag :)
Dags o jobba nu!

PUSS <3 Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0