Suuuck....

...idag var jag som en klubbad säl när klockan ringde...Kom hem sent igår och upp 04:30 imorse:(
När jag sedan springer till tåget är det första tåget inställt, det efter kommer inte utan efter en halvtimme kommer det ett tåg. Jag får panik eftersom det är jag som öppnar. Men jag vlade att inse att jag inte har kontroll över situationen och lugnade ner mig(helt otroligt)
Jag kom 10 minuter sent men ingen var där och skrek på mig, thank god :)

Idag ska jag fasen i mig börja packa ner köket. Jag har insett att jag är inte ledig nästan nånting innan flytten.
Nu i helgen åker vi till Robins land, helgen efter det jobbar jag, helgen efter det är det off till norrland för bröllop, och sen flyttar vi! OMG OMG OMG!!!!! :)
Efter jag har packat ska jag gå Marias dansklass och sen Lisas pilatesklass dirket efter det. Lite "egen-tid"!



Har inte varit på marias pass på länge så jag lär inte hänga med i koregrafin men det är sjuk hjärngympa kan jag säga :)

Snart är det dags för en smoothie för mig, åt ju halv fem så nu börjar det bli dags....
Jag har slarvat extermt mycket med träning och kost de sista veckorna. Dels för att jag har varit stressad för nya jobbet och dels för att jag har inte samma tid längre. Måste bli mycket bättre på att planera in min träning.
Jag har även gjort ett matschema som ska följas till punkt och pricka, start på söndag då vi har handlat :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Zandra

Idag blir de kökspackning för mej me! :-D

Ååå snart sitter vi där på trappan o skålar :-P

Pyussssss

2010-02-24 @ 11:12:54
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0