Världens bästa alla <3 dag

...& världens bästa Robin!

När jag kom hem från jobbet igår så väntade robin på mig i dörren, slänge upp mig på ryggen och bar mig till köket där tre stora vackra rosor stod och en hjärtask med Anthon Bergs choklad väntade på mig. Jag blev tårögd.
Varken Robin eller jag har några pengar...Han hade även lagat JÄTTEGOD mat(Robin är inte världens bästa kock men världens sötaste) Han hade tagit torsk, potatis, räkor och morötter i folié och lagt in i ugnen men dill och timjan och tomatpuré. Tydligen hade han fått receptet från Sats kokbok som vi har hemma. Jag älskar dig
Robin fick en röd Nike t-shirt som han kan träna i. Han tränar flitigt nuförtiden ska ni veta :)

Idag är jag på jobbet...igen...som vanligt! Det var tufft att gå upp imorse men nu känns det helt OK. Jag älskar att sluta tidigt :)

Veckans träningschema:
Måndag:
Cykel 55
Tisdag: Bodypump 45
Onsdag: Cykel 45
Torsdag: Vila
Fredag: Crosstraining
Lördag: Vila
Söndag: Vila



Puss Linn <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ååå vilken härlig dag du fick!! :-)



Ja jag skulle lätt kunna packa ner allt.. men vi ska ju tydligen bo kvar en måndad till HAHA :-)

Men de går fort nu, ME LIKE!!!

Ja vi hade tänkt de, ska ni??

KRAMAR vännen!!

2010-02-15 @ 08:49:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0