Chockad

Jag har ju velat prata i telefonen med grandma eller min moster eftersom det känns lite konsigt att åka flyga till andra sidan jorden & inte ens ha pratat med dem jag ska till. Så jag har ringt och ringt men inget svar.
Jag var nära på att ge upp när jag alldels nyss tänkte att "vafan, en sista gång kan jag testa"
sagt & gjort.....MEN inget svar. Telefonsvararen satte igång och för första gången talade jag in ett meddelande.
"Hi grandma, it's me....Linn. I'm just calling to say that I'm soo excited to see you all soon...I'm"
"Hello!"
"Hello??"
"Hi Linn, it's Eileen"

Hahah, det var någon som svarade! Det var min moster <3 Jag blev så himla paff men så himla glad! Jag sa att jag försökt ringa men inget svar istället har någon konstig mans röst svarat. Hon svarade
"Yeah don't know what that is but I just got in from the pool and I heard the phone ring"
Vilket jävla tur!!! Vi pratade och hon talade om hur glad hon var över att vi skulle komma och sa att det ska bli kul att träffa Robin.
"Just got in from the pool" låter inte helt fel om jag säger så:P
Snart kommer jag ligga där vid poolen och dricka Mountain Dew :) Världens mest söt-sliskiga läsk men det får mig att gå tillbaka 9 år i tiden. Tillbaka till New Mexico <3





FAN VAD JAG LÄNGTAR. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0