En helt vanlig onsdag, eller?

Nej en helt vanlig onsdag kan jag nog inte påstå att jag och Robin hade...
Han kom & hämtade mig på jobbet och så åkte vi och kollade på en soffa vi ska köpa, superfin var den :)
Sen hjälpte vi hans pappa på hornsgatan & sedan köpte vi hem mat. Kokosmjölksgryta med stark rödcurry :)

SEN...................................
När Robin kom in efter att ha hämtat posten så var hans ögon stora som fotbollar.
"Jag har fått brev från försvarsmakten!"
......................tystnad................................................
"MEN ÖPPNA DÅÅÅ!!!!"
......................ännu längre tystnad...................................................
(Robin sträker upp armarna i luften och skriker)
"YES!"

Jag hoppar upp i Robins famn och pussar på honom, sen fäller jag en tår(eller två) delvis för att jag är sååå himla glad för hans skull. Detta är något han har önskat sedan dag 1 när jag träffade honom för 3 år sedan och säkert längre tillbaka än så.... men också för att det blir en rejäl förändring i våra liv.
Förändringar är bra men även läskiga....


Så nu är min älskade Robin yrkesmilitär(tror det heter så)
GRATTIS ÄLSKLING! Ingen förtjänar det här med än Du!
Tillsammans klarar vi det här.
Jag skiter i skorna(en intern-grej) och jag lovar att sluta tvångs-shoppa på H&M.se.....just as long as you're happy, that's all that matters. NOTHING ELSE MATTERS



Din Linn

Kommentarer
Postat av: Zandra

Men ååååå!! När var o hur!?!?!?!?!?!?!?!?

2010-06-10 @ 08:19:55
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, vaa? Han börjar i augusti :)på livgardet i kungsträdgården :)

2010-06-10 @ 08:50:28
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åhhh herregud vad ska svärmor säga nu:-)



Jättekul för honom, hälsa Robin och gratulera så mycket från mig!

KRAM LISA

2010-06-10 @ 10:06:53
Postat av: linn

haha, ja hon sa typ"Ja jag kan inte gratulera men jag är glad att du är glad"

haha



Jag ska hälsa honom det! Ha det så bra. Krama alla från miG!!

2010-06-10 @ 10:20:00
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0