....

Nej jag kan inte vara utan bloggen :)
Jag tycker det är så roligt att kunna gå tillbaka flera månader & se vad jag gjorde/tänkte då. Så jag kan inte bara sluta.

Igår så tränade jag med Maria cykel och core, sen bums i säng.
Idag ska jag försöka träffa Nea. Den lyllosen drar till Spanien nästa vecka jööö :)
På fredag åker jag till robins land... Ska bli såå himla skönt att komma bort ett tag. Vi ska bara ta det lungt och springa några vändor. Får inte sluta göra det bara för att vi ska till en annan stad :)
Såå tyvärr www.lillafiffilina.blogg.se så kan inte vi ses på fredag! Men när som helst nu.(I miss you) Jag har så sjukt mycket planerat hela tiden. Därav att det ska bli så skönt att bara ta det lungt på landet.

Det är midsommar snart & jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra.... Folk drar i mig så jag kanske bara drar ut själv till mitt land. Måste bli bättre på att vara själv.
När Robin & Tune åkte till Malmö över natten fick jag såklart panik(hatar att sova själv/vara själv/göra nånting själv) men när jag kom hem från mammas middag, satte mig i min nya fina soffa & kollade på musikalen Hairspray och drack ett glas rosé med jordgubbar i så - hör och häpna - njöt jag av ensamheten.... STOLT!!


Nu ska jag jobba - själv ;)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0