Happy

En glad chef resulterar i glada kollegor!
Marie är glad = Linn, Aram & Camilla är glada !:)
Idag har jag & Aram bara chillat, jag har haft möte med mina 2:a receptionister. Marie gav mig mycket beröm efteråt.
jag gillar egentligen inte att ha möte för då sätts jag i någon slags "chefs roll" and I don't like it :S Men det gick bra.

Förövrigt börjde jag dagen med personlgi träning med Maria - jag spydde i min egen mun! Haha, så jobbigt var det. Du är en ängel Maria

Imorgon blir det afro med Maria & sedan hänga med Iia och josie <3
På torsdag blir det rödvin hemma hos Marie & på fredag blir det till att fixa det sista inför USA. 04:00 kommer taxin och hämtar oss på lördag morgon, snark!


Fick ett mail av Marie idag
"Linn, du är sannerligen bäst"

:D HAPPY TODAY! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0