Härlig helg!

Gud jag är verkligen urdålig på att ladda över mina bilder...ska be min robin att göra det idag kanske eftersom han är hemma & är sjuk....

Fredag: Jag hade konsert med kören, det gick jättebra & var hur kul som helst. Vi avslutade konserten med Grabriellas sång & jag kunde inte titta på mamma eftersom hon satt längst fram och dö-grät! Efter det åkte vi hem till Sebbe och Linnea & käkade Burger King och drack vin...

Lördag: Robin vaknade tidigt och gick upp och stekte pannkakor, och så drog vi till Blå Lagunen med Sebbe och Linnea. Jättemysigt....Vi drack rosévin, badade och sparakde boll...
På kvällen drog vi hem till dom och grillade :)

Söndag: Jag & Robin drog till Vaxholm och solade på någon gräsplätt där. Mysigt men inget går upp mot Blå Lagunen. Efter det drog vi hem, låg i solen hemma på baksidan. Guuud vad det var varmt, helt vindstilla också...Härligt!! En jogging-runda till barkarby station blev det sen för att hämta min cykel....Grilla och sedan bums i säng..


Jag <3 den här helgen!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jaha nu ser jag varför man knappt sett eller hört er den här helgen :-)

Busy Busy!

Vi kommer gärna förbi på lördag men först ska min käre far firas i Bålsta så vi kommer senare på kvällen. Men oroa er inte vi hittar o vi kommer :-P

Pysssss

2010-06-07 @ 10:31:00
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0